Toni Milun

  • Gradivo za

  • Predmet

  • Pretraži

TONI MILUN LIGA

Osnovna svrha Toni Milun Portala je širenje znanja i poticanje mladih naraštaja u stjecanju novih znanja, brušenju različitih vještina kao što su: logičko razmišljanje i inovativnost, kreativno pristupanje izazovima i zadacima, poticanje komunikacije među mladima i timski rad.

Dok se Portal sa svojim sadržajem više oslanja na nastavno i propisano gradivo, Liga ide izvan tih granica u područja koja susrećemo u životu – možemo reći: bavi se životnim zadacima i pitanjima.

Igra je mladim naraštajima najprirodniji i najzanimljiviji način u stjecanju novih znanja pa smo igrajući se osmislili Toni Milun Ligu kako bismo motivirali mlade na dodatnu akciju i edukaciju kroz igru na Toni Milun Portalu.

Osnovni cilj Lige – edukativni gaming, edukativna igra i zabava koja rezultira nagrađivanjem sudionika Lige.

OSNOVNA PRAVILA Toni Milun Lige

PITANJA

Liga ima 10 pitanja iz 4 područja.

Broj pitanja po predmetu je ograničen i to na sljedeći način:

  • 3 pitanja iz MATEMATIKE
  • 3 pitanja iz POPULARNE ZNANOSTI
  • 2 pitanja iz DIGITALNOG DRUŠTVA
  • 2 pitanja iz ENGLESKOG JEZIKA

UREĐAJI
Ligu možete igrati na bilo kojem uređaju – mobitelu, tabletu ili desktop ili pak laptop računalu.

BODOVANJE

Svaki predmet boduje se drugačije, a zbrajaju se bodovi samo za točne odgovore i to prema dva pravila.

    • Točan odgovor na pitanje – boduje se svaki točan odgovor prema tablici
    • Bodovi za vrijeme – prema vremenu za odgovaranja, pitanja se dijele u tri kategorije: 60 sekundi, 120 sekundi i 180 sekundi. Bodovi za vrijeme dodaju se u iznosu sekunda koje su preostale do isteka vremena. Npr. ako je vrijeme za odgovor na pitanje trajalo 120 sekundi, a učenik je odgovorio u 95 sekundi, odnosno 25 sekundi prije isteka vremena, učenik će dobiti 25 bodova za vrijeme.

 

bodovi za točan odgovor na pitanje
matematika500
popularna znanost400
digitalno društvo300
engleski jezik200

Iz bodovanja je vidljivo da se najviše cijeni i potiče točnost odgovora.

JOKERI

Budući da se radi o kvizu znanja, na raspolaganju su i jokeri koji donose bonus bodove, kako bismo one najuspješnije igrače dodatno nagradili. Jokeri su limitirane “šanse” koje sam igrač koristi po vlastitoj želji.

U tijeku sezone moguće je iskoristiti tri jokera. U jednom kolu može se koristiti samo jedan joker. Jednom iskorišteni joker „nestaje“ za tu sezonu. Igrač ga vidi, ali ga ne može koristiti.

Jokeri koji su igračima na raspolaganju su:

    • Wild card
      Korisnik/Igrač odabire jedno pitanje za koje misli da je netočno odgovorio, a Toni će ga priznati kao točno
    • x3
      Korisnik/Igrač ima pravo odabrati jedno pitanje u testu i za njega zatražiti tri puta više bodova
    • +30 sekundi
      Ovim jokerom korisnik/igrač dobiva dodatnih 30 sekundi i dodatne bodove po svakom točnom odgovoru u tom kolu

 

LIGE

Osnovne lige

Postoje 4 osnovne Lige prema kategorijama:

  • Liga 5. i 6. razreda osnovne škole
  • Liga 7. i 8. razreda osnovne škole
  • Liga 1. i 2. razreda srednjih škola
  • Liga 3. i 4. razreda srednjih škola

Vlastite lige i način njihovog kreiranja

Svaki pojedinac ima pravo kreirati vlastitu ligu i nazvati ju po svojoj želji te u njoj mogu sudjelovati samo oni igrači koje taj igrač pozove u ligu.
Poziv u ligu ostvaruje se slanjem koda na nečiju mail adresu.
Igrač koji upiše kod lige automatski se pojavljuje na popisu igrača te privatno kreirane lige.
Kvizovi unutar privatnih liga su identični kvizovima u osnovnim ligama. Bodovanje unutar privatne lige obračunava se na identičan način kao i u općim ligama.

KADA IGRAMO LIGU?

Online kviz od 10 pitanja pojavljuje se subotom od 11:00 h i njegovo rješavanje traje 15 – 25 min, ovisno o zadanim pitanjima. Raspored kola nalazi se u nastavku ovih pravila. Kviz svim sudionicima iste kategorije započinje u isto vrijeme. Nije moguće „ući“ u kviz niti jednu sekundu nakon početka, zato je potrebno da svi igrači budu spremni nekoliko minuta ranije i pri svojim uređajima.

PROBNE LIGE

  • 1. probno kolo, subota, 28.09.2019. u 11h
  • 2. probno kolo, subota, 12.10.2019. u 11h

 

Raspored kola 1. sezone Toni Milun Lige  19. 10. – 07. 12. 2019.*

  • 1.kolo, subota, 19. 10. 2019. u 11 h
  • 2.kolo, subota, 26. 10. 2019. u 11 h
  • 3.kolo, subota, 09. 11. 2019. u 11 h
  • 4.kolo, subota, 16. 11. 2019. u 11 h
  • 5.kolo, subota, 23. 11. 2019. u 11 h
  • 6.kolo, subota, 30. 11. 2019. u 11 h
  • 7.kolo, subota, 07. 12. 2019. u 11 h – FINALNO LIVE DOGAĐANJE, u Algebra LAB-u, Ilica 242, Zagreb

 

RASPORED IGRANJA 7. KOLA koje igramo #LIVE u AlgebraLABu u Zagrebu i online na Portalu

  • 11:00 – 11:30      5. i 6. razredi osnovne škole
  • 11:30 – 12:00      7. i 8. razredi osnovne škole
  • 12:00 – 12:30      1. i 2. razredi srednje škole
  • 12:30 – 13:00      3. i 4. razredi srednje škole

Prijava na događanje u AlgebraLABu!

Raspored finalnog eventa u Algebra LAB-u u Zagrebu 

  • 10:00 – 10:45 Registracija igrača i posjetitelja
  • 10:45                    Početak eventa – domaćini Toni i Joško najavljuju događanja
  • 11:00 – 11:30   7. kolo igraju 5. i 6. r OŠ
  • 11:00 – 11:30       različita događanja
        • Predavaona – Saznaj sve o državnoj maturi – predavanje za 3. i 4.
        • Launge area – upoznavanje s nezaobilaznim Q-botima i M-botima, zatim 3D printanje, crtanje portreta u Wacomu, profesionalno fotografiranje, simulacija igre VR tenkovi, informiranje o državnoj maturi, Algebrinim studijima, Digitalnoj garaži i još puno raznih događanja i iznenađenja
  • 11:30 – 12:00   7. kolo igraju 7. i 8. r OŠ
  • 11:30 – 12:00      različita događanja
        • Predavaona – Dizajniraj svoju budućnost – predavanje za 3. i 4. r.
        • Launge area – upoznavanje s nezaobilaznim Q-botima i M-botima, zatim 3D printanje, crtanje portreta u Wacomu, profesionalno fotografiranje, simulacija igre VR tenkovi, informiranje o državnoj maturi, Algebrinim studijima, Digitalnoj garaži i još puno raznih događanja i iznenađenja
  • 12:00 – 12:30  7. kolo igraju 1. i 2. r SŠ
  • 12:30 – 13:00  7. kolo igraju 3. i 4. r SŠ
  • 12:00 – 13:00      različita događanja
        • radionica Digitalne Akademije i misteriozni Ozo kodovi
        • Launge area – upoznavanje s nezaobilaznim Q-botima i M-botima, zatim 3D printanje, crtanje portreta u Wacomu, profesionalno fotografiranje, simulacija igre VR tenkovi, informiranje o državnoj maturi, Algebrinim studijima, Digitalnoj garaži i još puno raznih događanja i iznenađenja
  • 13:00   Finalna dodjala nagrada pobjednicima prve sezone Toni Milun Lige!
  • 14:00     Kraj događanja

 

 

Pored sedam redovnih kola Lige organizator zadržava mogućnost organiziranja posebnih kola koja će se također bodovati za ukupnog pobjednika Lige.

NAGRADE POBJEDNICIMA*

  • svi prvoplasirani u sve četiri kategorije lige osvojiti će Play Station 4
  • svi drugoplasirani u sve četiri kategorije lige osvojiti će mobilni uređaj SAMSUNG
  • svi trećeplasirani u sve četiri kategorije lige osvajaju edukaciju u Algebri u iznosu do 850 kn

Detaljni opisi edukacija i mogućnosti odabira biti će objavljeni uskoro.

Svim igračima želimo puno sreće!

*U slučaju nepredviđenih okolnosti Algebra zadržava pravo promjene u organizaciji i rasporedu održavanja lige i evenata te zamjene nagrada u istom financijskom omjeru kao i postojeće nagrade.